czwartek, 7 marca 2013

Shopping w Katowicach

Miałam wczoraj okazję odwiedzić Silesia City Center w Katowicach. Centrum jest ogroooomne :O Mając tylko 3 godziny czasu oczywiście nie zdążyłam obejść całego centrum!  Zrobiłam "rundkę" i pochodziłam po sklepch, które lubię i odwiedzam również w moim mieście. W sklepie  LC Waikiki byłam pierwszy raz. Znalazłam kilka ciekawych ubrań ;-) Fotki poniżej.. Podsumowując shopping w Katowicach, to jestem troszeczkę zawiedziona, bo nic sobie nie kupiłam- nic mnie w 100% nie przekonało ;-) A samo centrum,  jak na mój gust to jest za duże.


Czerwona bluzka w króliczki :D























1 komentarz:

  1. Torba i koszula z Mohito fajne. Pewnie nie ma co kupować, jak coś nas nie przekonuje na 100%, bo potem może leżeć nienoszone.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń